Saturday, September 19, 2009

rakan di aidilfitri *edited*edited* (19.09.2009)

seminggu dua ni duit keluar macam air paip bocor. laju je. oleh itu, apakah cara paling mustajab untuk membalas mesej dan MMS hari raya daripada kawan-kawan?

blog!
*sekurang-kurangnya, bukan mesej forward, kan?

ini, kronologinya.

19 sep 2009. 4:25 pm
haq mohaidin : Eman rawi naqib plg cool, slamat ari raya =)

eman : err. segan seh nk tulis perkataan naqib. oh haq anak usrah lagi cool dan hensem. selamat hari raya juga. moga raya ni membawa sejuta kegembiraan untuk haq dan keluarga. go syumul!

19 sep 2009. 6:00 pm
syukri sapuan : Slmt hari raya eman blogger sjati! Bile akan fly?

eman : eman blogger baru seminggu la. oh! syuk! slamat hari raya juga. ingat gak ko kat aku ya? insyaAllah aku terbang 25september, malam. eit syuk, ampun maaf atas salah dan silap ya! go syumul juga!

19 sep 2009. 8:28 pm
azri jasni : Herm herm! Haha. Happy raya! Maaf z n b. T.care! =D

eman : SHRAMZB(melukut ko nak tafsir!). boleh? hamboi, mlas sgt nak taip mesej ye? hei azri! nak brownies raya ni. post laju esok? ok. saya tunggu!

19 sep 2009. 8:34 pm
izzat za'ba :
Aidilfitri lebih bereti jika tiada yg memendam di hati..
maafkan daku atas segala kesilapan..
moga aidilfitri ini lebih bermakna drpd yg sblmnya
-ikhlas dr temanmu

eman : wah za'ba! jiwang bagai mesej mu itu. harus aku jiwang gak.
andai pernah ku tusuk sembilu di hatimu
andai pernah kataku menghiris perasaanmu
andai pernah senda gurau memakan jiwamu
ampun dan maaf ku pohon
moga aidilfitri kali ini diraikan bersama sinar bahagia bersama keluargamu. selamat terbang ke UK!

19 sep 2009. 8:38 pm
fikri celetmate :
Salam..
Sinar Ramdhan mengundur diri
cahaya syawal makin menghampiri
sepuluh jari tersusun rapi
keterlanjuran emosi, bahsa lagak dan gaya,
ampun dan maaf jua dipohoni
SALAM LEBARAN.

eman : ewah ewah ewah. menjual pantun ye encik fikri. baik2, saya beli. dengarnya.
Sebulan yg lalu syaitan kena gari
esok syaitan dan free!
ha! terkasar bahasa terlanjur(wah, sentap la perkataan ni) kata tak disedari
ampun dan maaf pohon diberi
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN fikri
ha, mantap kan rima pantun saya?

19 sep 2009. 9:28 pm
nonnel : Woot3!!..esok raya!!..hahha..:DDD
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN!!..
0-0 yea.. :P.. hope u'll have a super awesome one!..

eman : yes! celetmet! nonnel cintaku! camat ali laya untukmu jua.. aku amat rindu pada kekiasuanmu itu!! hek3. moga kamu dpt raikan dgn penuh rahmat dan berkat ye. lap u so much!!!

19 sep 2009. 10:15 pm
york : Salam aidilfitri 2 u n ur family.. may diz syawal brings happiness 2 ur life..maaf zahir je..batin xde kot. ;) njoy!
-yorke, isteri & anak2-

eman : york pujaanku! selamat ali laya untukmu dan keluarga dan isteri dan anak-anak. weh, aku rindu ippo comel!!!! argghhh~~ err. mana u tau u xde kesalahan batin terhadap i ha? hek3.
terseksa jiwa i tau u buat i selama ni~ hek3

maaf luar dan dalam yorke! beg aku kim slm kt abg dia =P


*akan sentiasa di edit dari semasa ke semasa*

8 comments:

ekroyorke said...

adeyh!naseb baek ak anta msg awal!kalo x,xsmpat msk post nih! =P

Haq Mohaidin said...

KEDEKOT KREDIT!


hehe..

Syukri Sapuan said...

eh,york bagi msj yang sama la kat aq..
hoho..kantol forward

herman rawi said...

ekroyorke : eit, aku akan sentiasa edit la. anyway, anda bertuah!

haq : bank kedekut x bagi duwit lagi. saya miskin

syukri : itulah tujuannya =P

ekroyorke said...

eman & syuk : cis!lame tu pk nk anta msg gtu!adeyh

-bihah- said...

nonnel pun main forward2 meset ghayer...aku dpt pun sebijik cm yg ko dpt...huhu...;p

-bihah- said...

hahahaha...nonnel pun men forward2 msj...aku dpt sebijik cm ko dpt...huhu...

herman rawi said...

ekroyorke : saya tidak perlukan sebarang penjelasan lagi. titik. =P

bihah : nonnel, bukan salah aku!! bihah yg cakap!