Sunday, September 20, 2009

rakan di aidilfitri -edisi pagi raya

motif tak saya balas mesej raya kt sini? mcm nk gtou satu dunia yg saya dpt mesej raya? tidak! saya nak bagitau satu dunia yg saya x forward mesej!

ok. delegasi 43 karat disambung. edisi mesej di pagi raya.

---

20.09.2009, 8:07 am
bro birmie : emannn!! slmt hari raya, maaf salah silap prkataan n perbuatan..stay cool n cute ye, just like me.. eh2,kamu mana cute, itu utk sy je..hehe. =P
tk care, n hv a nice aidilfitri..igt plan menambah berat badan kte tau..so, mkn byk2 ye..lalala~

eman : broooooooo!! saya macho (dan cute kalau nak). so jgn risaukan saya. jgn sedih2 raya kt birm ye. pasang lagu raya jgn nanges2. makan lemang dan rendang jgn sebak2. saya tahu, walaupun kamu nmpak gembira dari luar, kt dalam biarlah rahsia antara kamu dan Allah. (haha)

jgn terkejut kalau jmpa saya nnti saya dah jadi saiz XXL! camat ali laya~

20.09.2009, 9:16
Sir Michael Alderson : Slmt Hari Raya kpda special student & keluarganya. Semoga hidup panjang & penuh kebahagia, tidak pernah kurang apa2 pun.
M.Z & B. Oooh & safe trip 2 UK!!

eman : oh my dear daddy~ u r super duper awesome!! M. Z & B??!!! hebatnya sir! saya sgt terkejut!! hei, selamat hari raya aidilfitri dan maaf zahir dan batin. sayang sir sangat2. rindu sir sangat2. hope u'll have a beatiful day today and tomorrow and the day after tomorrow and so on. pray for me sir!!


No comments: