Melakar Cinta Alhambra


Hari ini hari hikmah. Pada setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Itu ayat cliche yg klu tanya budak hingusan pon diorang tahu. Tapi pada yang merasai ia lebih bermakna sebenarnya.

Maka pada post kali ni dan seterusnya saya akan berceritera tentang apa saja yg berlaku, buruk atau baik. Disebabkan saya ini bukan berdrama melayu maka saya harap banyak yg x cliche akan berlaku.

Oh hari ni kami berkejaran ke stesen bas victoria. Kami di sini ialah eman, acap, syazzy, york, amir dan nuar. Semalam tidur lewat belajar bahasa spain satu malam. Ha mantap gitu. Menetap di hotel midi yg bersebelahan royal albert hall london menyebabkan kami rasa sungguh kaya dan elegen . Lewat jam 7:15 pagi lami berlari lari anak ke stesen tube.

Tahniah kepada syazzy kerana mampu bangun sebelum jam 12 tengah hari waktu london.

Rombongan kami disertai dua wanita muslimah yakni najahul akhyar dan simaatul muslimah. Semoga kedatangan mereka berdua membawa hikmah dan keberkatan kepada kami.

Ok, saya mula rasa post ni macam karangan lawatan sambil belajar.

Bagi saya masa untuk ubah struktur ayat ya, sehingga berjumpa lagi.

:)

- Posted from my iPhone
Melakar Cinta Alhambra

Comments

najwa said…
sgt lah jelesnyer bile ku lihat photo2 mu d sekitar mukabukumu..alangkah sedehnyer amat bile tali pinggang ku x ketemui..apekah nasibku agaknyer..tiadekah gantinyer dgn bende lain???
Najakia said…
seyes ada org nama najahul akhyar? mak aih.google nama aku naik blog ko ~~naja~~

Popular Posts