Saturday, May 8, 2010

Oh Sir! You Cheer Me Up :)

While I was doing some past papers (mathematics of course!)
suddenly

BUZZ!!!







oh I Always love you my dear sir <3 !

it so happens that he would always be the first to buzz me. 
haih~ bad student, me.


anyway,
SEMOGA BERJAYA KEPADA SEMUA!!!
DO YOUR GREATEST!!!
INSYALLAH. amin

6 comments:

kak akma said...

herman, bestnye. saya teringin nak jumpa mr alderson lagi. entah dia ingat ke tak lagi. ym lagi dengan dia kimsalam ek. wp dia x kenal dah tapi saya tak kisah..gagaga~

all the best exam dan selamat balik malaysia..!

[nak kimsalam mr alderson je sbenanya, tapi banyak pula cakap..]

~HuSnA ZuBiR~ said...

wow..cikgu igt kt murid..itu special!

nur amina said...

awak!

Do the best ye awak!

sy doakan awak okkay ♥ ♥ ♥ !

Anonymous said...

yg chatting tu xnmpk sgt, tp taskbar kat bawah tu lg menarik perhatian..very the akademik gitew, online matrix, pdf past years.....tp xtau kat tabs2 atas yg tersembunyi tue....ada siti nurhaliza, facebook, youtube....gagagaga...~

herman rawi said...

kak akma : oh, sir mesti ingat anak murid dia. lagi2 yang banyak kerenah. ops~ InsyaAllah..

Husna Zubir : Petsis!! Moga Berjaya exams!

nur amina sayang (tibe) : Terima Kasih awak! i <3 nur amina

anonimos : ish, lain disuruh, lain dibuat, diberi betis nak peha. ok, sangat takda kaitan tapi, haha. apakah, yang itu pula yang ditengok. heh

miraroslan said...

herman rawi !!!

hepi bzday!! kamu tiada tin yg memekak..jadi postkan disini...
fb daku pon dah under construction

teringat kesah 13 mei tahun lepas..
daku telah meminjam telefon damu, utk call emak daku...

maka tarikh ini tersemat di kpala dan wayar2 yg ade..

oleh itu, selamat hari lahir,
tajaan ikhlas maxis.. free kan??